قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

می دانی؟ زیاد هم بد نشد، امروز به چند نفر زنگ زدم که همیشه فقط به چند پیام احوالپرسی پشت شیشه ی مجازی ختم می شد. به چند نفر پیام دادم و سعی کردم در یک پیام کلمات مفید و پربارتر از وقتی که پشت مسنجرهای گوشی بودم بنویسم. سعی کردم شکلک های درست تر بکار ببرم.  این دو روز بیشتر از همیشه وبلاگ خواندم و ستاره های روشن بلاگرها را دیدم و کامنت گذاشتم. این روزها نرم افزاری را نصب کردم که مدتها میخواستم و فکرمیکردم وقتش را ندارم. این روزها بیشتر از همیشه لغت حفظ کردم. بیشتر کتاب خواندم. اما از شما چه پنهان انگار هنوز یک چیزی کم است. یک چیزی سرجایش نیست، یک چیزی گم شده....نبود اینترنت در عصر تکنولوژی مثل این است که در قرن 21 بیدار شوی و ببینی هنوز چرخ اختراع نشده....!

یاران شاهزاده (۱۱)

دقیقا الان خیلی ها مثله خودم که مدتها وقت نکرده بودن بیایم وبلاگ برگشتیم واز همه قشنگ تر اینه بیان شلوغ شده وتقریبا همه هستن وخیلی خوبه

 

ولی من کلی کار داشتم با فیلترینگ کلی از کارام عقب موندم واصلا حس خوبی ندارم که هیچ اعصابمم خورده 😢

 

دیشب داشتیم با خانواده درباره این حرف پیزدیم چندین سال پیش که گوش نبود و فضاهای مجازی نبود و اینترنت انقدر گسترده نبود چجوری  زندگی میکردیم  والا از وقتی نت قطع شده و این اتفاقا افتاده همگی فهمیدیم بی مورد به اینترنت و فضاهای مجازی وابسته شدیم که واقعا کلی وقتمون بابتش گرفته شده و خیلی بده

ولی خب من کار واجب داشتم این حقم نبود😂😂😂

پاسخ:
راستش منم داشتم فکرمیکردم واقعا نمیشه گفت ما وابسته شدیم بلکه همه چی تو این عصر وابسته به اینترنت هست
یعنی ما نخوایم هم نمیتونیم. 
منم کلی کارام مونده. قطع کردن اینترنت خیلی بی عدالتیه.. نامردیه... 
نوشته م از روی ناراحتی بود :(


  • نگار انصاری
  • اینکه اینترنت نباشه و ادم یکم زندگی کنه عالیه

    ولی اینکه به زور ازت بگیرن حقتو اصلا جالب نیست

    پاسخ:
    آره خب، من از این قضیه بسیار بسیار عصبانیم... و خیلی از کارام مونده رو هوا
    این نوشته رو با یه حالت خیلی غمگین نوشتم :)

    ابتدای متن قشنگ شبیه پاسخ‌های مردم به مصاحبه‌های صدا سیما بود :)))

    پاسخ:
    جمله اول که کاملا کنایه ست :))
    آقا واقعا معلوم نیست این متنو با حرص و ناراحتی نوشتم؟ :))) تو همه کامنتا دارم توضیح میدم :)))
  • پوریا قلعه
  • :)

    پاسخ:
    :)
  • بهارنارنج :)
  • آره شارژ منم تموم نمیشه سایت داری بشه فیلم دانلود کرد ؟:|

    پاسخ:
    نه :(
    من با بدبختی زیرنویس یکی از فیلمامو دانلود کردم ببینم :))
    اگر نماوا و اینا داری میتونی ببینی ازشون :/

    نبود اینترنت در عصر تکنولوژی دقیقاً مثل این است که در قرن 21 بلند شوی و ببینی اینترنت نداری.

    پاسخ:
    اره اینم میشه :))

    پس ببین چه آدم آرومی هستی که اصلا کلمات هم مشخص کننده احوالاتت نبود 😶😂

    پاسخ:
    آروم 😁😁
  • مجله اینترنتی چفچفک
  • خیلیا درامدشون از همین اینترنته 

    لطمه بدی بوده این قعطیا

    پاسخ:
    بله خودمم شامل اون ها هستم!
  • قاسم صفایی نژاد
  • از یه منظر برامون بهتر شد حتی. یه خورده از اعتیاد بعضی چیزا در اومدیم و فهمیدیم که میشه ازشون کمتر و مناسب‌تر استفاده کرد.

    پاسخ:
    آره باهاتون موافقم
    وقتی وصل بشه سعی میکنم‌بیشتر مدیریت کنم :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • چه مثال خوبی :) 

    پاسخ:
    :)
  • دختر بهار
  • من یه پژوهشگرم و کارم پژوهش تو منابع انگلیسیه...تو این یه هفته نه تمرکزی داشتم که کتاب بخونم و نه استراحتی کنم چون هر لحظه این قطعی نت به یادم اورد که کارم رو از دست دادم... یه هفته است این قطعی نت من رو خونه نشین کرده و از کار بیکار...حال بدم رو هیچکسی درک نمیکنه... 

    پاسخ:
    فقط شما نیستین
    خود من کلی از کارام موند، کلی از برنانه ریزیام
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.