قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
دست هایم را روی احساسم میگذارم، آرام آرام حرکت میدهم  
 ا.3.2....
و منم و رقص احساسم!
میخواهم آهنگی بنوازم برای "او" برای "اویی" که دنیا دنیا خوبی کرد و کسی ترانه ای برایش نسرود، برای "اویی" که خیلی بیشتر از همه ی زمینی هایی، که ادعای دوست داشتنشان میشد، دوستمان داشت و ندیدیم، برای "اویی" که خیلی هوایمان را داشت      
3.2.1.......
نُـــــــت بعدی!!
میخواهم هر تک تک کلماتم نام "او" باشد. میخواهم بزرگی اش را با گام بالا داد بزنم! الله اکبر 
میخواهم همه ی سازهای قلبم گواهی دهند به اویی که جز او کسی نیست!
لااله الا لله
ایمان من بزرگترین ساز من است!
چشمانم را میبندم و آرشه را میکشم، و همه ی مخلوقات غیرانسان! با من همخوانی میکنند... آری، من برای "او" مینوازم و برای "او" میخوانم، برای "اویی" که تنها ماند و تنهایی اش را فریاد زد! قل هو الله احد
من برای "او" میخوانم ،
رای "اویی" که نامش هزاران هزار بار برای دروغ بر زبان ها جاری شد و هیچ نگفت ،برای "اویی" که به نام می پرستیدیم و به دل .... نه! و ما باز برای زمینیان بخوانیم  و ما باز در سروده هایمان از لب لعل و عشق کذایی وجدایی و خیانت و رسوایی و تنهایی داد بزنیم!  غافل از اینکه "او" زیباترین مطلق است! غافل از اینکه عشق "او" ناب است و جاوید! غافل از اینکه او همیشه هست! و وای بر ما....            
دستهاااایم را روی ساز احساسم میکشم
و برای خدا میخوانم   خدایی که بود و هست....  
                          بسم الله الرحـــــمن الرحیـــــــم 


 *چند ترانه برای خدا سروده شده؟

  • شاهزاده شب

خدا

یاران شاهزاده (۱)

با صدای شاهزاده شنیدمش :)


دو ر می فا سل .... خدا و خدا و خدا و خدا .......


+ خدایی که بود و هست ، همیشه و همیشگی :)

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

.::AvA::.