قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

چه دل هایی

که  بخاطر دوستت دارم هایی که قورت دادیم


                                 شکستیم



* شاید یکیش خودم

*قدر همو بدونیم...قبل از اینکه دیر بشه

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۱۵)

  • محسن جامعی
  • سلام

    اگه مایل به تبادل لینک هستید

    منو با اسم

    شاعر و ترانه سرا محسن جامعی

    لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم

    www.taranesora2k11.blog.ir

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    :)
    اگر بخواهید در زندگی خود کامیاب باشید، باید توجه خود را به آنچه هم اکنون برایتان پیش آمده، معطوف کنید

    Ghable in ke dir beshe ... ghable in ke  zendegimoon tamoom beshe . Ghable in ke az dast bedim ....

     

     

     +   :) :) :)

    پاسخ:
    آره.... زندگی کوتاهه خیلیییی کوتاه
    نمیدونم این لامصب چی داره که اینقدگفتنش برامون سخته
    پاسخ:
    سحر تویی؟ جدی اومدی وبلاگم؟ o_O

    اره دو کلمه گاهی چقد نفس گیرمیشه گفتنش...
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من که همیشه میگم... اما کیه که قدرمو بدونه (آیکن خود لوس کردن ) (خنده)
    دوستون دارم :)

    +سوسن به این m.m بگو این رسمش نیستا... به تو سر می زنه به ما سر نمی زنه... یا وقتی می آد هیچی نمیگه میره. این بود رسم هم رزم بودنمون؟ :دی
    شوخی میکنم :)
    پاسخ:
    منم دوستت دارم :)

    :)))))) میاد میخونه حتما
    همرزم:)))
    بیگ لاااایک :)))
    پاسخ:
    این الان یعنی اون دو تا کلمه؟:)))))))))
    یا فقط لایک؟:)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • دیگه ازش توقع نداشته باش که اون دو تا کلمه رو بگه دیگه...
    همون که گفت بیگ لایک یعنی "منم آره"
    از قدیم گفتن بون لال رو مادرش میفهمه (خنده)
    دور از جونش البته (اون آیکنه که چشاش قلب داره)
    پاسخ:
    نه بابا من از این شانسا ندارم

    دارم؟ ندارم که :/


    +بون :)))))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • *زبون(خنده)(اون آیکن حرص درآره ی داداشم)
    پاسخ:
    :)))))
    کاش همه یک روز شهامتش رو پیدا کنن که دوستت دارم رو ابراز کنن بدون اینکه به بعدش فک کنن.
    پاسخ:
    کاش گفتنش ترس نداشت... کاش آدما پشت دوستت دارم ها چیزی نمیگشتن...
    دوست داشتن قشنگ ترین حس دنیاست نباید با فکرامون آلودش کنیم...
  • پرنده ی سفید
  • سوسن دیگه کار ار دوست داشتن گذشته. هرچی بیشتر میخونم کامنتا رو بیشتر دلم میخواد بگم: من عاشقتونم(هپی کرای)
    در ضمن تصادف نیستا... ما اصلا از بن شبیه اون دوقلوهای تبلیغات آقای ایمنی بودیم:)))))) مدارکشم موجوده:)))
    پاسخ:
    منم زیااااااااد :))))) 
    محسن و.مجید یاد بگیرین از یاسی:)))

    اصلا راستش تصادف نداریم. "تصادف" فقط یادآوری این تشابه هست ;-)
    بله بله شما خواهر برادر ما هم همچنین

  • خانوم ِ لبخند :)
  • برامون سخته چون یادمون ندادن دوست داشتن گاهی هم نیاز به ابراز با واژه ها داره...تو هیچ کتابی تو هیچ مدرسه ای یادمون ندادن از بچگی..اما ما میتونیم تغییر کنیم..میتونیم تابوی این کلمه رو بشکنیم..
    +دوستون دارم :)
    پاسخ:
    آره... ما هم اشتباه یاد گرفتیم... یادگرفتیم دوست داشتن چیز خوبی نیست...

    + بیا داد بزنیم... دوستت دارم :)
  • پرنده ی سفید
  • به قول خودش: میدددوننننم:))))
    پاسخ:
    :)))))
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • هوووم...

    اصلا جز جملات سختیه که به سختی  میشه بیانش کرد .. شاید نیازمند یه اطمینانه ..یه جور بستر امن ..نمیدونم

    چون همیشه هر وقت اعتراف کردیم به دوست داشتن کسی مجازاتمان رفتنش بود ...


    پاسخ:
    این جمله آخرت....منو چقدر غرق فکرکرد...
    والا .. :| 
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.