قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

سلام سلام :)

اگر تو این مدت موندین خونه و دلتون میخواد یچیز مفید یاد بگیرین. مثل زبان انگلیسی. یا اگه میترسین برین کلاسای حضوری شرکت کنین تو این شرایط. من کلاس زبان آنلاین گذاشتم با پلتفرم ادوبی کانکت با قیمت بسیار مناسب. متناسب با سطح خود شما!

اگر مایلین بهم کامنت بدین تا شرایطو بگم بهتون :)


+ دوستان یه رزومه کوچولو از خودم بگم اینه که من سابقه تدریس تو چند تا آموزشگاه رو دارم و خودم مسیر زبان خوندن رو رفتم و رسیدم به مدرک آیلتس. حالا میخوام برخلاف خیلی از آموزشگاها که الکی کش میدن، زبان رو طوری یاد بدم که تو مدت کم تسلط کافی پیدا کنین :)

+ خوشحال میشم به دوستاتونم بگین

یاران شاهزاده (۸)

موفق باشی عزیزم ❤

پاسخ:
تشکر :)

چه عالی. موفق باشید

پاسخ:
ممنونم :)
  • عرفان‌‌ ‌‌‌‌
  • چه کار خوبی :)

    پاسخ:
    ممنون :)

    آه دیر دیدم این پست رو...

    پاسخ:
    اتفاقا امروز آخرین فرصته
    پس یعنی هنوز وقت داری :)

    نه از این بابت گفتم که چند روز قبلش تو یه آموزشگاه زبان ثبت‌نام کرده بودم، درستش این بود که بگم شما دیر گذاشتین پست رو:)


    + راستی هدر وبلاگتون خیلی زیباست*_*

    پاسخ:
    اشکال نداره موفق باشین :)
    ممنوووووووونم :)

    من نسبتا سطح انگلیسی م بالاست ولی تو مکالمه کلمه کم میارم و کلمات یادم میره. شما میتونین کمک کنین؟

    پاسخ:
    من کلاسایی با سطوح مختلف دارم. اول تعیین سطح میکنم. هم کتبی سه مهارت و هم مهارت اسپیکینگ با ویس.
    تو سطوح بالاتر هم تو کلاس انگلیسی حرف میزنیم و علاوه بر کتاب هر هفته سر یه موضوعی سوال میپرسم و کمکشون میکنم جواب بدن
  • قاسم صفایی نژاد
  • خیلی خوبه. موفق باشید. 

    پاسخ:
    ممنونم

    ایول
    منم میخوام  :/

    پاسخ:
    لطفا آیدی تلگرامتونو بدین :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.