قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح


اینجا خانه ی ماست. اینجا جاییست که هر شب روبرویش می نشینیم و یک قسمت از یکی از سریال های منتخبمان را نگاه میکنیم. اینجا جاییست که محسن هر هفته گلدان ها را جابه جا می کند، خاکشان را زیر و رو می کند، با تک تک آن ها حرف میزند و حالشان را میپرسد. این جا، جای همیشه سبز خانه مان است. جاییست که محال است چشمم بهش بخورد و لبخند نزنم :)


+این پست بخاطر چالش بلاگردون نوشته شده 

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۲۴)

چه قشنگ شده :)

پاسخ:
ممنونم از نگاه قشنگت :)

به به *--*

پاسخ:
:))))
  • محسن رحمانی
  • سلام چقدر خوشگله . دکور خیلی شیک و زیبایی شده .

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون از نظرتون :)

    خیلی خوشگله 😊

    پاسخ:
    ممنون از نگاهت :)
  • عکاسِ فرفری!
  • ترکیب گل و گلدون و مجسمه ها چقدر زیبا شده🍃

    پاسخ:
    تشکر از کامنت قشنگت :)

    من ندیده عاشق این بخش از خونتون شدم از خیلی وقت پیش:)

     

    پاسخ:
    یروز گذرت افتاد اینورا بیا حتما بهمون سر بزن :)

    خیلیم خوشگل:]

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)

    اره اره منم دوست دارم 😍 مخصوصا قفسه کتاباتو

    پاسخ:
    وای مرسی ازت :))
  • ح م کامران نیرومند
  • انشالله خانه تان همیشه آباد باد وشما و خانواده خوب و خوش و سلامت باشید

    الهی آمین

    پاسخ:
    خیلی ممنونم از دعاتون :)

    من اگه بشینم اونجا حداقل نصف وقت فیلم دیدنم به نگاه و کنکاش در دکور اطرافش میگذره :دی :)))

    پاسخ:
    آره خودمم اینطورم :))))))
  • بهارنارنج :)
  • برای من باز نشد:|

    پاسخ:
    ای وای چرا پس؟ :/

    چقدر قشنگه!

    اون دوتا عروسک کوچولو و اون خرسی که اون گوشه ست خیلی خوبن *_*

    پاسخ:
    اون خرس که من خودم خیلی دوسش دارم :)

    چه خونه ی قشنگی :))

    پاسخ:
    ممنون از نگاه قشنگت :)
  • شارمین امیریان
  • سلام.

    کاملا مشخصه یه خونواده هنرمند و خلاق اینجا زندگی میکنن.

    فوق العاده س😍

    پاسخ:
    خیلی ممنونم :) بهتره بگیم دوتا بلاگر :))
  • شارمین امیریان
  • اون قایق کاغذیا ایده خودتون بوده یا خریدید؟ خیلی خوبن

    پاسخ:
    چجوری دیدیش :)) خودمون درست کردیم :)

    *-*حس خیلی خوبی میده

    پاسخ:
    ممنون :)

    قشنگ یک قاب و ترکیب دوست داشتی رو ایجاد کردید... یک قسمت از دیوار اتاق منم مشابه همینجاست ... خصوصا اون سبک قفسه ها و گلدون پوتوس☺

    پاسخ:
    خیلی ممنون‌ خودمونم خیلی دوسش داریم. 
    چقد خوب. دوست دارم ببینمش :)
  • شارمین امیریان
  • چون مشخص بود خیلی چیزا دستسازه هی زوم کردم ببینم چیاس. قایقها رو اول فکر کردم بادکنکه. 😁

     

    خونه دو تا بلاگر 😍 

    پاسخ:
    باید یروز از دیوار پشت هم عکس بدم :)) کلی پروانه درست کردیم چسبوندیم :)))

    وای خدا چقد خوشگله *_* 

    قاب قشنگیه آدم نمیدونه کدومشو دوس داشته باشه 

    پاسخ:
    خیلی ممنونم از نگاهت :)

    قصد داشتم بذارم اون عکس رو اما چون قاب عکس های شخصی هم روی دیوار زدم  نمی شد عکس بگیرم ، حتی با خودم فکر کردم عکس بگیرم و قاب عکسارو با استیکر سانسور کنم که جالب نیست اینکار ... و عکس قشنگ نیست

    پاسخ:
    آره درسته
    اشکال نداره :) تجسم میکنم

    ای جانم چقدر قشنگ:)

    پاسخ:
    ممنونم :)

    وای چه خوشگل و با سلیقه:)

    قشنگ رنگ زندگی توشه:)

    پاسخ:
    بسیار ذوق کردم ممنون :)

    چقدر صمیمی و قشنگه درست مثل قلب خودت، دختر دوست داشتنی:) 

    پاسخ:
    صبای مهربون ممنون از این کامنت پر از مهربونیت :)

    چقدر قشنگ

    پاسخ:
    ممنون :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.