قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
از اونجایی که ما بشدت اهل سریالیم و همیشه سریالو به سینمایی ترجیح دادیم(بخاطر درگیر شدن با جزییات)، تصمیم گرفتم برای اینکه این روزا حوصلتون سرنره و سرگرمی داشته باشین سریال هایی که تو این دو سال اخیر دیدیم رو برای شما معرفی کنم :)
اگر دوست داشتین به بقیه هم معرفی کنین و اگر سریالی رو دیدین نظرتون رو حتما برام بنویسین. 
منوی سمت راست قسمت "سریال هایی که دیده ام" رو کلیک کنین :)
  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۳)

  • محسن رحمانی
  • سلام .سرگرمی به ویژه فیلم خیلی خوبه.

    سپاس.

    پاسخ:
    سلام
    بله درسته
  • قاسم صفایی نژاد
  • سلام. دعوتتون کردم به پویش:

    http://safaeinejad.ir/1399/01/05

    پاسخ:
    سلام ممنون شرکت میکنم

    سلام

    همینجوری داشتم وبلاگتون رو نگاه میکردم، رسیدم به اون بخش ارائه مقاله کنفرانسی در هلند.. و تعجب کردم از اینکه به نظرتون سخت بوده ویزا گرفتن یا خاص بوده اون کشور و مردمش..! 

    نمیدونم شما دانشجوی دکترا هستید یا..، اما خیلی از دانشجوها این دوره زمونه تحت عناوین مختلف میرن کشورهای اروپایی و.. و هیچ کدوم به نظرشون اینطور نیست.. مسلما برای اونها افتخاریه که افرادی از ایران به کشورشون برن..

    فعلا جای توضیح بیشتر نیست.. 

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام
    من دانشجوی دکترا نیستم. اون موقع ارشد بودم و بله ویزا گرفتن برای من سخت بود. بدلیل یسری شرایطی که وجود داشت سخت بود.
    دوما من همه چیو ننوشتم و نگفتم چرا رفتن سخت بود. والا نمیدونم تجربشو داشتین یا نه ولی اتفاقا اونور به ایران به یه دید کاملا متفاوتی نگاه میکنن و قطعا افتخاری پشتش نیست. 
    مارو 6 ساعت تو فرودگاه هلند سرپا نگه داشتن و کلی بازجویی کردن تا ثابت کنیم پناهنده ای چیزی نیستیم. و احتمال دیپورت شدنمون بسیار بالا بود. چرا؟ چون اکثر ایرانیا برای همچین چیزایی سفر میکنن. اما با اینحال مردم داخل کشور بسیار حواسشون به ما بود و مهربون بودن. 
    حتی ترنسفرمون که از ترکیه بود و مثلا همسایه ما هستن .  بشدت رفتارشون با ما ایرانیا تحقیرآمیز بود و به دلایل الکی با خشونت بازجویی میکردن
    بله شما فقط یه متن میخونین و اون همه چیز نیست و نباید سریع قضاوت کنین.

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.