قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

بچه که بودم کارتون شهر آجیلی پخش می شد. اونقدر دوستش داشتم دلم میخواست برم اونجا زندگی کنم. اصلا نمیفهمیدم چرا نمیذارن شیشه ی تلویزیونو بشکنم و برم!!! برام قابل فهم نبود چرا نمیشه. فکرمیکردم مامان و بابا نمیدونن که میشه اینکارو کرد. مطمئن بودم صفحه ال سی دی تلوزیون یه درِ شیشه ایه و اگه بهش ضربه بزنم در میشکنه و وارد شهر آجیلی میشم. چندباری هم خواستم اقدام کنم و مانع شدن :)) روزا و شبا گریه میکردم که من میخوام برم شهر آجیلی...! 

روزها گذشت و من بزرگ شدم، شیشه ی تلویزیونو شکستم و رفتم به دنیای کارتونا. عضوی از اونا شدم و حالا دارم جاشون حرف میزنم، میخندم، میترسم، گریه میکنم... حالا میتونم هر شخصیتی باشم، از یه دختر کوچیک گرفته تا یه شاهزاده!  راستی گفتم شاهزاده... بطرز جالبی اولین شخصیتی که جاش حرف زدم یه شاهزاده بود.

آره... من که گفته بودم اون پشت یه دنیایی هست، فقط 20 سال طول کشید تا بهش برسم ولی بلاخره آرزوی بچگیامو برآورده کردم :)


  • شاهزاده شب

دوبله

یاران شاهزاده (۱۳)

وااااااااای شهر آجیلی 😍😍😍😍😍😍😍
یادش بخیر


برآورده شدن رویای کودکیتو تبریک میگم عزیزم
پاسخ:
ممنوووووون :)
  • محسن رحمانی
  • واقعا دوبله میکنید؟
    پاسخ:
    بله :)
  • بهارنارنج :)
  • 😊موفق باشی عزیزدلم
    good luck😉
    پاسخ:
    مرسی دوست عزیز :)
    خیلی خوشحال شدم واست عزیزم :)

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون :)
    عالیهههه
    بعد اسم کارتون رو هم بگو ببینیمش ^_^
    پاسخ:
    چشم منتظرم منتشر شه :)
    مبارک باشه
    جمله معروفی هست که میگه صداست که می ماند

    پاسخ:
    آره :)))
    تولدت مبارک خانم صداپیشه
    پاسخ:
    عه از کجا میدونستی !! ممنووووووووونم .
    خودت گفته بودی متقارنه ۷۱۱۱۱۷
    پاسخ:
    اره یادت بود :)
    ای جونم :)‌ خیلی خوبه رسیدن به رویاهای بچگی
    پاسخ:
    آره :)))
    صدا پیشگی!
    پاسخ:
    بله :))
    انگار یهو زنجیرو از پات وا کرده باشن و بال پروازت دراومده باشه.
    نوش جونت :))
    پاسخ:
    آره :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • عه چه باحال 😍😍😍 منم دوسشون داشتم. کی پهش میشه پس با صدات پز بدیم؟ 

    پاسخ:
    والا با منم نمیگن هنوز :)))
  • مه سیما بانو
  • کارتونه هنوز منتظر نشده؟اگه شده اسمش چیه ؟

    پاسخ:
    کلی کارتون تو نماوا هست که صدای من توشه :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.