قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
قرن ششم بود، پادشاهان برای داشتنش سر و دست می شکستند، هرکسی صاحبش می شد هیچ چیزی نبود که ازش پنهان بماند، و دارنده ی آن، پادشاه جهان می شد. نمیدانم آنموقع چه ها شد  ولی من میدانم الان کجاست. اصلا همان بار اولی که دیدمت فهمیدم کجاست. این یک راز بود. 
تو حالا صاحب آن بودی، نگاه می کردم و انعکاس جهان را می دیدم. نگاه میکردم و آنسوری ستاره ها پیدا بود. نگاه می کردم و حتی رودی که از زیردرخت های بهشت جاری بود هم دیده می شد. نگاه میکردم و سبزترین مکان روحت، همان قلبت را می دیدم. وقتی خودم را گم می کردم ، نگاهت می کردم و پیدا می شدم.
چشمهایت عزیزِمن! من این راز را یافتم که جام در چشمهای تو حبس شده، من عشق را گم کرده بودم، چشم هایت به من نشان داد که در آغوش توست .  چشم هایت ، جام جهان نماییست که خدا آفرید. اصلا برای همین است که من شاهزاده شدم، چون جام چشمهایت برای من است .

+ ممنون از بوبک 
+ دعوت از صاحب چشم های جهان نما :)  
  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۹)

بگم خییلی منتظرم صاحب چشم های جهان نما هم بنویسن یا نه؟ : )
پاسخ:
خودمم خیلی منتظرم :)))))
  • آسـوکـآ آآ
  • جام جهانی چشم های یار در سیر تاریخی
    قشنگ بود:-)
    پاسخ:
    ممنون آسوکا :)
    قربونت برم :)
    چقدر به دلم نشست عزیزم
    خیلی خوب نوشتی :)
    پاسخ:
    خدا نکنه
    تو دعوت نمیکردی شاید مجبور نمیشدم بنویسم
    مرسی :)
    خب پس چه کار خوبی کردم :)
    خواهش میکنم عزیزم :*

    پاسخ:
    بله دیگه :)
  • نیوشا یعقوبی
  • یه لحظه رفتم تو عالم فیلم های تاریخی
    پاسخ:
    :)))
    قشنگ تموم شد عالی :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    مثل همیشه زیبا بود ... :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    جام جهانی امروز تموم میشه ولی جام جهانی چشمانش همیشه هست :)
    پاسخ:
    دقیقا :)
    اینم جزء اون نوشته های چالش بود که خیلی دوست داشتمش ...
    دمت گرم !

    به منم سر بزن :-)
    پاسخ:
    شما خیلی لطف داری
    چشم :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.