قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

یکی از خوشبختی های دنیا اینه که آدم وقتی آهنگ غمگین گوش میکنه مخاطب نداشته باشه تو ذهنش . 

  • شاهزاده شب

خوشبختی

یاران شاهزاده (۱۲)

لایک
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
:)
دقیقا
پاسخ:
هوم :)
خدا رو شکرررررر واقعا :*
پاسخ:
^ـــــ^
من از جنبه دیگه همیشه نگاهش کرده بودم.
یکی از بدبختی های دنیا اینه که آدم شکست عشقی نخورده باشه و دلش آهنگ بخواد. رسما هیچی نیست گوش بده. :))

ولی خب دید تو مثبت تره. اینو برمیگزینم به جای نگاه خودم.
پاسخ:
همیشه مثبت فکر کن :)))
خدایی هنوز بهش فکر نکرده بودم! راست میگی:دی
مرسی
پاسخ:
والا  :)
شاید اونجوری دیگه آهنگی غمگین نباشه! :) 
پاسخ:
خوبه که.... نیست ؟ :)
و یکی از بدترین هاس اگه مخاطب داشته باشیو نداشته باشیش!!!!
پاسخ:
آره خب...
گـاهی خوبه.....گـاهی بده..... :) 
پاسخ:
برای آهنگای غمگین بد چرا؟ :/
واقعا !! آره .. مخصوصا اگ خیال بافی نکنی وسطش!!
پاسخ:
هوم :)
بعد آرزو میکنی چرا دلیل قاطعی برای اشک ریختن نداری:¶
پاسخ:
اشک رو تو جاهای دیگه هم میشه ریخت، انقدر مشکلات هست که :)))
مگه ما این پست رو سوژه نکرده بودیم؟ چرا کامنت رادیو پاش نیست؟ :d

پاسخ:
فکر کن :)))))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

.::AvA::.