قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
میدانی، خیلی عجیب است! ما از اهانت کردن ها، دل شکستن ها، جواب سربالادادن،ریاکاری،  تیکه های به ظاهر دوستانه اما ناراحت کننده، ناسزا گفتن ها خجالت نمی کشیم! با روی زیاد و بدون هیچ مشکلی بکار میبریم. خجالت نمیکشیم که این حرف ها چه احساسی در مخاطبمان بوجود می آورد، چقدر جهان را با انرژی سیاه پر میکنیم.
اما...
 نوبت که  به  "دوستت دارم" به  "عزیزی برام"  به  "برام مهمی" و هزاران کلمه های قشنگ و احساس جاری در قلبمان میرسد، خجالت میکشیم....رویمان نمیشود! و کاش میدانستیم چقدر میتوانستیم دنیا را زیباتر کنیم اگر این خجالت کشیدن معکوس میشد.
میدانی این چیزی فراتر از عجیب است، این یک فاجعست....


*من مطمعنم خدا، خدای عشق و احساس است...
*بیایید درست خجالت بکشیم :)
*دوستتان دارم

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۷)

سعی میکنم درست خجالت بکشم ....

+ خیلی موافق بودم با این پست . به امید روزای خوب با کلمات زیبا :)

پاسخ:
مرسی :)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • تو که عزیز دلمی... رفیقِ جان :)
    پاسخ:
    یااااسی :)
    توام خیلی عزیزی واسم :)
  • مائده حوائی
  • شاهزاده شب
    هم اسمت ، هم وبلاگت و هم آهنگ متنت همه قشنگند.
    با اجازه دنبال می کنم
    موفق باشی
    پاسخ:
    همچنین من هم :)
  • پـسرکـــ بی‌نامـــ
  • - سلام
    - مبارک باشه خانم :)
    پاسخ:
    وبلاگ؟ مرسی :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • میدونی چیه؟ این خجالت رو کنار گذاشتنه، یکم از خودگذشتگی میخواد که طرفین بشکنن قوانین تثبیت شده ی توی ذهن شون رو.. این شهامت رو هر کسی نداره!
    من خیلی با پستت موافقم : )
    پاسخ:
    آره راستش وقتی فکرمیکنم میبینم،مهربانی کردن شجاعت میخواد
    و ما مردمان ترسو....
  • ثریا شیری
  • من ی کامنت گذاشتم نمیدونم ارسال شد یا ن :(
    پاسخ:
    چیزی نیست :)))
  • ماه بانو
  • احساس متفاوت:)

    +یاعلی
    پاسخ:
    نگاه متفاوت :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.