قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

مثلا کسی را ببینیم، حرفی یا خبری بشنویم و تمام وجودمان پر شود از شعف! مثلا در امتحانمان نمره خوب بگیریم، چیزی که دوست داریم را بخریم، از کسی که دوستش داریم "دوستت دارم" بشنویم، در جمعی کلی بخندیم، با کسی که دوستش داریم قدم بزنیم ، کاری کنیم که خوشحالمان میکند و کلی چیزهای کوچکی که شادی های بزرگ لحظه ای به همراه دارند . در آن لحظه است که احساس خوشی داریم و دنیا برای لحظه ای زیباترین مکان است برای زندگی، کاش میشد در همان لحظه، دقیقا در آن لحظه جادویی احساس را گرفت و توی شیشه ای حبس کرد. همان احساس فوق العاده پر از لبخند را میگویم! بعد هروقت دنیا سرلج افتاد، هروقت آن احساس لحظه ای قشنگ پرکشید و چیزی جز خاطره از آن باقی نماند، هروقت باز پرت شدیم به وادی این روزمرگی، یواشکی در شیشه را باز کنیم و بو بکشیم و باز پُر شویم از آن...

بعد تمام عطرفروشی های دنیا عطر انواع "احساس" میفروختند. دم در مغازه هایشان وقتی تِستِر دست مردم میدانند میگفتند "خانم عطر شادی میخواین؟"آقا عطر رضایت از زندگی میخواین؟ و خیابان ها پر میشد از مردمانی که بوی لحظات ناب میدادند و با هر رایحه لبخند مینشست برلبانمان. دنیا میشد شهر لبخند و دیگر غم جایی نداشت، خاطرات خوب همیشه خوب میماند ، معتاد میشدیم به احساس های خوب، معتاد میشدیم به همیشه لبخند زدن ، و هر صبح روزمان را با خوشی شروع میکردیم و مردم شهر خوشبخت میشدند.

کاش میشد احساس های خوب لحظه ای را عطر کرد....



  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۹)

  • یاسمین پرنده ی سفید
  • آره.... کاش.....
    پاسخ:
    ........

    بزار هیچ به بلاگ نگم که منو محروم کرد از بازدید وبها :|


    + چقدددددددر به این موضوع فکر کردم . اینکه ای کاش میتونستم عطر و بو رو مثل عکس یا فیلم حفظ کنم و برا خودم نگه دارم و بعدا مرورش کنم و یاد و خاطرش زنده بشه برام .....

    پاسخ:
    آره میدونم :)
  • ثریا شیری
  • کاش میشد...
    پاسخ:
    ........
  • ثمین سعیدی نیا
  • بعد ممکنه بوش ازارمون بده

    چون لحظه ای بوده
    پاسخ:
    نه مطمعنا اینطوری نمیشه :)
  • مائده حوائی
  • واقعا کاش میشد
    با صدای آهنگ وبلاگت کلی اشک ریختم خیلی دلم گرفته بود
    پاسخ:
    من هم با این آهنگ خندیدم هم گریه کردم
    این آهنگ رویاهامو به تصویر میکشه :)
    یعنی یه خداقوت و یه دمت گرم به بچه های رادیو بلاگ :)
    متن متن واااای اصلا نمیشه تعریف کنی کنی عاااالیییییییی 
    من اول خودم میخونم بعد یبار صداها رو گوش میدم تمرکز ندارم روی متن اون شکلی چون بیشتر ب اهنگ صدا گوش میدم تا خود متن: ))) 
    صدا هااا صداهااا خیلی خوب از این خیلی خوب های از ته دل :) ترکیبی فکر اولین بار بود 
    تشکر :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون کامنت شمارو بهشون نشون میدم حتما :)
    لطف داری خوشحالم خوشت اومد
    باز هم منتظر کارهای ما باشین با کیفیت بیشتر :)
    هوووووووووووووووووووووومممممم...
    کاش میشد
    پاسخ:
    :)
  • رها مشق سکوت
  • چقدر خوب بود
    کاش میشد
    پاسخ:
    :)
    خیلی خوبه و جذابه اگه بشه ولی همین الانم بدون عطر احساس بعضی از عطرا داغون میکنن آدم رو ... بعد فک میکنم خیلی بیچیده میشه :دی
    پاسخ:
    احساس های خوب فقط :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.