قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

شرکت ما آبدارچی ندارد. وقتی ناهار میخوریم همه ی ظرف ها وارد سینک آشپزخانه می شوند و هر روز هم نوبت یکی هست تا ظرف ها را بشوید و چای را دم کند. هیچ فرقی هم ندارد زن باشد یا مرد. کارمند باشد یا رییس شرکت!  و این یکی از قشنگ ترین ویژگی های شرکتی هست که کار میکنم :)

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۵)

چقدر قشنگ :)

امیدوارم منم که بزرگ شدم توی یکی از این شرکتای خوب استخدام بشم ؛)

پاسخ:
قطعا میشی :)
  • اسماعیل غنی زاده
  • چه خوب :)

    پاسخ:
    آره :)
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • اون چای بعد نهار عالیه😁

    خیلی هم خوب اگه این جوری باشه .

    برا این کار لوحه دارید که مثلا امروز نوبت کیه؟🙂

    پاسخ:
    آره خیلی میچسبه
    من ترکم و اصلا چای از ضروریات زندگیمه :))))
    آره یکی از بچه ها درست کرده با تاریخ، چسبونده دیوار و وقتی انجام میدیم‌ تیک میزنیم :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • خیلی باحاله اینطوری:)

    شرکت قبلی که من بودم آقایون حنی به خودشون زحمت نمی‌دادن سطل زباله رو حتی نوبتی با خانوما ببرن. خدا رو شکر ماها خودمون غذا می‌بردیم لازم نبود ظرف بشوریم:))

    پاسخ:
    عجب :/
    ما هم خودمون غذا میبریم دیگه. ظرفای خودمونه. اما خب یکیمون هر روز ظرفارو میشوره تا تمیزشو ببریم خونه :))

    توی شرکت قبلی که بودم (اوایلش و وقتی که نیروی خدمات نداشتیم)، نوبتی نبود ولی هر وقت که یه کوه ظرف جمع میشد یکیمون احساس مسئولیت می‌کرد و می‌زد به دل ظرف‌ها. خیلی سخت بود واقعا اون حجم ظرف. :)))

    یه موضوع دیگه هم محتویات ظرف بود، اون‌جا خیلی بساط پنیز پیتزا و سوسیس و این چیزا فراهم بود. و خب شستن ظرف پنیز پیتزا از کوه‌نوردی هم سخت‌تره. :)))))

    پاسخ:
    اخه این ظرفا، ظرفای شرکت نیست. ظرف غذای خودمونه و باید هر روز شسته شه ببریم خونه :))))))
    و دقیقا یسری غذاها هست هرچقد میسابی نمیره :)))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.