قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

یک ماه است که سرکار می روم. در رشته ای که تحصیل کرده ام یعنی ژئوفیزیک. ترکیب فیزیک و زمین شناسیست. حالا به عنوان یک مهندس در یک شرکت خوبی مشغولم. راستش را بخواهید هیجان انگیز است بدون آنکه زمین را بشکافیم بفهمیم زیر زمین چیست. ما با یکسری اعداد سر و کار داریم. با یکسری نقشه و نرم افزار میتوانیم بگوییم در فلان نقطه در عمق چند متری ممکن است چه ماده معدنی باشد. هر روز صبح بیدار شدن و تا عصر کار کردن اوایل برایم غیرممکن بود ولی حالا عادت کرده ام. با مترو میروم و هربار میگویم خدایا امروز کرونا نگیرم. خدا هم به دعاهای هر روزه ام عادت کرده و فعلا تیکش را میزند. امیدوارم همچنان در امان باشم :)

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۵)

سلام

خداروشکر راضی هستید 

آقا به کرونا اصلا فکر نکنید، من که از اول کرونا دارم با وسایل نقلیه عمومی میرم و آخرش هم از همکارم گرفتم نه از این رفت و آمد ها :|

 

پاسخ:
ممنون :)
ای بابا :/ من راستش هنوز نگرفتم :(

چقدر خوب که از کارت رضایت داری. چه بهتر که با ما به اشتراک گذاشتی عزیزم. امیدوارم تیک خدا همیشه پای تک تک دعاهات باشه. 

پاسخ:
و چقدر خوب که شما وقت میذاری و میخونی :) مرسی ازت

چه خوب موفق باشی:) و سلامت:))

پاسخ:
ممنونم :)
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • شاغل بودن خیلی خوبه.خصوصا جایی و سمتی که متناسب با رشته تحصلیت باشه.

    یعنی مثلاً امواج می‌فرستین، بعد تحلیل می‌کنین موج دریافتی ره .؟

    همش فکر می‌کردم شغلی تو رادیو یا دوبلاژ پیدا کردین😁

     

    پاسخ:
    آره واقعا همینطوره
    نه روش های مختلفی هست. مثل مغناطیس سنجی... گرانی سنجی...الکتریک و اونی که شما میگین روش لرزه هست که بیشتر برای نفت و گاز کاربرد داره :)
    متاسفانه وارد شدن به عرصه دوبله نیاز به پارتی بازی هست و به این راحتی نیست....

    دارم فکر می‌کنم ما آخرش شیرینی عروسی که نگرفتیم از شماها. :)

    شیرینی کار رو چطوری باید گرفت؟

    پاسخ:
    بیا تهران ما شیرینی میدیم :)))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.