قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
همکارم داشت تقویمو نگاه می کرد که یکهو با صدای بلند گفت امروز روز بستنیه! خندیدم و  گفتم چی؟ گفت چند سال پیش با یکی از دوستاش از صبح تا شب نزدیک 30 تا بستنی خورد و از اون موقع این روزو، روز بستنی اسم گذاشت و با خودش عهد کرد که هر سال تکرار کنه. بلافاصله پا شد و رفت برای همه مون بستنی خرید. باعث شد منی که شیفته بستنی هستم یه لبخند بزرگ روی لبهام بشینه. با خودم فکرکردم چه خوب که من هم روز بستنی داشته باشم. اصلا جه خوب میشه روز شکلات و پفک و آبدوغ خیار هم داشته باشم. اینارو شاید هفته ای بارها میخورم اما اینکه روزی رو به همین نام گذاری کنم حس خیلی باحالی بهم دست میده. حالا به تقویم زل زدم و میخوام مناسبتای خودمو بنویسم :)
  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۴)

  • هلن پراسپرو
  • وای.. باورم نمیشه! امروز با خودم کلی کلنجار رفتم که اون بستنی رو بخرم یا بیخیالش بشم...

    و آخرشم خریدم!

    خوشحالم که خریدمش D:: باعث شد روز مهممم با روز مهم یکی/چندتا دیگه یکی بشه :))

    پاسخ:
    اصلا بستنی هر جوری هم باشه هر قیمتی هم باشه ارزش خرید داره هیچوقت تردید نکن :)))

    دیروز و امروز برای من روز بستنی بوده پس:)

    یک کیلو بستنی تو این دو روز خوردم:))

    پاسخ:
    چه روزای دلپذیری :))
  • ح م کامران نیرومند
  • به سلامتی، من هم به فکر روز شکلات افتادم

    شاد و سلامت باشید 

    پاسخ:
    اصلا جهان بدون شکلات جای کسل کننده ای میشد :)
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
  • فقط آب‌دوغ خیارش.

    خیلی هم ایده خوبی هست🙃🙃

    پاسخ:
    من این چند سالی که تهران هستم با آبدوغ خیار آشنا شدم و واقعا یکی از خوشمزه‌ترین هاست :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.