قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

اونموقع‌ها که وبلاگ‌نویسی رو شروع کردم هنوز گوشی هوشمند نیومده بود یا ماها نداشتیم. تنها مسنجر موجود یاهو بود. بزرگ‌ترین سرگرمیم وبلاگ نوشتن و وبلاگ خوندن و تندتند چک کردن پست‌ها و کامنتا بود. حالا هم برگشتم به همون روزا، تندتند میام وبلاگو چک میکنم و با دیدن چند تا ستاره ی زرد لبخند میزنم و شروع میکنم به خوندن. انگار که مثلا تو یه جزیره دور افتاده تو یه قلعه زندونی باشم و گه گاهی یه پرنده یه نامه بیاره و بدونم که هنوز دنیای بیرونی هست... چیزی که بهم دلگرمی میده اینه که کلمات نشون میده هممون تو همون قلعه‌ایم، هممون درد مشترک داریم. هممون از یه چیزی غصه میخوریم. قلب هممون با هم مچاله شده.

+قول بدیم اگه یروز از این قلعه بیرون اومدیم، ستار‌ه‌های زردمون خاموش نشن.

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۲۰)

من دردِ مشترکم، مرا فریاد کن..

پاسخ:
:(

:)

و بعضی ستاره های زرد رو باید خوند مثل اینجا. جز معدود کسایی هستین که هنوزم می خونم.

موافقم ای کاش ساکنان اینجا برگردند و دیگه چراغ خونه هاشون خاموش نشه:)

 

پاسخ:
چقد خوشحال شدم از کامنتت :)
ممنون
چراغ خونه ت روشن باشه همیشه :)
  • פـریـر بانو
  • قول! :)

    پاسخ:
    مرسی :)
  • بانوچـه ⠀
  • تنها پناهگاهمون سالم مونده و همین دوباره ما رو دور همدیگه جمع کرده.

    پاسخ:
    آره پناهگاه چه واژه ی مناسبیه براش :)
  • رحیم فلاحتی
  • به امید روزهای خوب ! چراغ های زرد و طلایی تون همیشه روشن .

    پاسخ:
    ممنونم :)

    تنها شادی این روزا همین حس مشترکه.

    پاسخ:
    آره...

    بلاگرا موجودات خاصی ان که فقط شبیه یکدیگرند. :)

     

    پاسخ:
    آره :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • کاش بهونه‌ی روشن شدن ستاره‌هامون اتفاق قشنگ‌تری بود:(

    پاسخ:
    کاش :(
  • • عالیس •
  • کاش روزای قشنگ زندگی به ما سلام کنن.

     

    چقدر هدر وبلاگت زیباست! دوست دارم هی نگاهش کنم.

    پاسخ:
    آره کاش..‌

    خیلی ممنون :)
    یچیز باحال اینه که هدر وبلاگم واقعا وجود داره :) تو آلمانه
  • • عالیس •
  • ای خدا من عاشق اون معماریم! جمع کنیم بریم آلمان!

    پاسخ:
    آره منم
    یروز که خیلی پول داشتم میسازمش :))

    آخیشت... حرف دلم بود اینا... خوندمش حس میکنم سبک شدم بخدا

    پاسخ:
    وای ممنونم‌ :)

    آقاااا چقد قالب لونه‌ت قشنگه. دلم خواست از اینا :(

    پاسخ:
    قابلی نداره :))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • دست خودمون نیست... منِ روزانه نویس... روزانه هام رفته تو اینستاگرام واسه همینه کمتر تو وبلاگ مینویسم. هرچند وبلاگ یه حال و هوای دیگه ای داره. اینجا یه کم خصوصی تره انگار در عین همومی تر بودنش! 

    پاسخ:
    اینجا شبیه خونست و ادم میدونه مخاطبانش اکثرا وبلاگ‌نویسن
    حس خوبی داره

    ولی من به این استفاده ابزاری از وبلاگ معترضم:)
    امیدوارم این پناهگاه بزرگ‌تر بشه. جوری که دیگه کمبود فضا اذیت‌مون نکنه و مجبور نشیم برای نفس کشیدن پر بزنیم سمت وبلاگ.
     

    پاسخ:
    استفاده ابزاری؟ بنظرم کلمه درستی نیست
    اتفاقا بنطرمون این اتفاق یادمون انداخت هیچ جا خونه خود آدم نمیشه! 

    نه موافق نیستم، چون به محض وصل شدن نت اینا دوباره کوچ می‌کنن سمت توییتر و اینستاگرام و تلگرام.

    وبلاگ برای من قابل معاوضه با هیچ پیام‌رسان دیگه‌ای نیست ولی برای بعضیا گویا هست که راحت قیدش رو می‌زنن.

    پاسخ:
    میدونم وبلاگ برای منم حرمت داره
    اما همین که یه عده اومدن نوشتن برام خوشاینده و از الان نمیشه انقدر بدبین بود راحع همه!
    شاید عده ای هم باقی بمونن
    مثلا من‌تصمیم گرفتم بیشتر از قبل بنویسم

  • آقای رایمون
  • و چقدر خوبه که اون کبوترهای نامه بر هنوز زنده ن

    پاسخ:
    آره چقد خوبه که هنوز... :)


    یاد اون روزا بخیر ...

    پاسخ:
    اره...
  • سجاد عبدی
  • اینجا همیشه امن تر بود ... روحمون امنیت داشت ... نباید فراموشش میکردیم ...

    پاسخ:
    بله کاملا درسته :)

    تا کی باید به موندن توی قلعه دل خوش کنیم!؟

    باید محاصره را بشکنیم.باید بیرون بزنیم از این چهاردیواری.

     

    موجیم که آسودگی ما عدم ماست.....

    پاسخ:
    آره باید بجنگیم..
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • منم اینروزا دقیقن سرگرمیم شده وبلاگ مثل همون اولا:))

    چه قشنگ گفتی از حال هممون😍👌

    پاسخ:
    وبلاگ خونی عشق است :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.