قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

کامنت ها

جمله های کوتاه و بلندی که از قلب و ذهن تک تک مخاطبانت جاری می شوند. مهمند...خیلی مهم!

من هم جز افرادی بودم که "از بلاگفا تکون نمیخورم" سرزبانم بود. من هم منتظر بودم. من هم دلم نمیامد خانه ی چندساله ام را ول کنم ،اما وقتی عدد 800 نظرات تایید نشده ام را دیدم 400 شده .. وقتی آخرین کامنت ها مال دو سال پیش بود... فقط حسرت بود و حسرت

کامنت ها

نبض تپنده ی نوشته های ما هستند مثل خونی که که در رگ های نوشته هایمان جریان می یابند

زل میزنم به آخرین کامنت هایی که برایم از دوسال پیش حرف میزنند و مربوط به پست "هرقلب یک ستاره و هر ستاره یک قلب" هستند. از "تعریف آهنگ و حال و هوای قصر"   تا " سلام جاودان شدی؟ :) " میخندم. جاودان؟ و کامنت بعدی که باز همین خواننده نوشته " دعا برای نابودی؟ چه تضاد وحشتناکی من فکرمیکردم شاهزاده ها با صلح دلا رو بدست می آرن" و  فکر میکنم که من برای نابودیه چه چیزی دعا کرده بودم....!! و میرسم به  کامنتی از دوست شاهزاده "Beautiful dreams will come true..." و چیزی ته دلم روشن میشود مثل یک امید

و درنهایت اولین کامنت آخرین نوشته ی قابل دسترس....

یک جمله و یک دنیا حرف  " دو قلب و یک ستاره.... "

زل میزنم به همین جمله و لبخند میزنم :)


+ دو قلب و یک ستاره...

+ یک دقیقه سکوت به احترام کامنت های مرده..!

  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۱۱)

آره . اون جملات ، جملاتی که از قلب مخاطبا اومده باشن حتا ، خیلی مهمن ....

یک دقیقه سکوت .....
پاسخ:
:(
ی دقیقه سکوت:(
پاسخ:
هی.....
  • سکوتـــــــــ کلاغی
  • کامنتها:(((
    پاسخ:
    خیلی سخته برام 
    وااااای یهو چند دلم تنگ شد...برا همه چی...
    حتی ماه رمضون پارسال:((((
    همون سکوت:|
    پاسخ:
    من هر روز و هرساعت دلتنگ روزهاییم که صادقانه هممون کنار هم بودیم....
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • من هنوز امیدوارم کامنتا برگردن...
    من با کامنتای وبلاگ خودم که هیچ... با کامنتای وبلاگ دوستام زندگی کردم. هنوزم دارم سرم رو جای دیگه گرم می کنم تا پست جدید تو بلاگفا نذارم تا شاید هنوز امیدی باشه واسه برگشتن خاطره هام.
    بلاگفا بهمون یاد داد که نباید به چیزی بیش از حد وابسته بشیم!!! و چه تجربه ی تلخ و سخت و دردناکی بود!
    اما همین بازگشت به کامنتای دو سال قبل برای من جالب بود. خیلی وقت بود که بهشون برنگشته بودم. مرور می کردمشون و غرق میشدم تو حال و هوای اون روزام... چقدر تغییر کردم... خودم حسش می کنم....... چقدر زود داریم بزرگ میشیم! و بزرگ شدنمون توی سطر به سطر نوشته هامون اگه کس دیگه ای نبینه...خودمون خیلی خوب می فهمیم! دلم تنگ شده برای خودم :)

    هر قلب یک ستاره و هر ستاره یک قلب... با صدای خودت می پیچه تو گوشم :)
    پاسخ:
    آره کامنتا... یعنی برمیگردن؟ حافظه یاری نمیکنه برای یادآوریشون.
    شایدم درس اعتماد بیش از حدو داد :(

    هرستاره یک قلب... شبا به قلبای تو آسمون سلام بده... :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • راستی...
    این آهنگی که رو وبته... منو به خاطرات خیلی دورم می بره... شاید به حدود 9یا 10 سال پیش... این آهنگ همیشه منو از محیطیی که توش هستم جدا می کنه :)
    پاسخ:
    پس خوب درکش میکنی و میدونی چیا میگه :)
    هشصدددد:دی
    اگه نظراتو تایید میکردی چالش ایجاد میکردیم به ۱۰۰۰۰۰ میرسید همش تغصیر خودته بلاگفا بی تغصیره>_<
    پاسخ:
    دیگه تایید میکنم :(
    میگم چه وبلاگ پر بازدیدی داشتی ۸۰۰ تا تازه شده بود ۴۰۰ تا?!:)))))
    چقد کم:| یادمه اخرین بار از ۴۰ تا کامنت شده بود ۵ تا :دی 
    من برم واسه کامنتام ختم بگیرم:دی
    پاسخ:
    خودت جمعا چندتا کامنت بهم داده بودی تو سه سال؟ :|| تقصیر شماست دیگه:(((
    اصلا منو بدیده نمیگیرین :((
    مال تو که فاجعست :))))))))
    اون قرمزه چقدر پرمعنا بود ! کدوم عزیزی اینو گفته ؟ :))))))
    پاسخ:
    آره از اون کامنتاییه که از ذهن پاک نمیشه :)
    همین وراست... یه جایی تو خیابون نوزدهم ساکنه ! میشناسی که :))
    بازم دیر ...
    بالا هستم اما ...
    چه غوغایی رتو دلم بپا شد...
    باز هم ...
    مواظب آرزوهاتون باشید
    پاسخ:
    آره بالا...قصر عوض نشده همونه...
  • خانوم ِ لبخند :)
  • دلم برا کامنتام تنگ شده..بلاگفا رو میتونستم برا نابودی نوشته هام ببخشم اما برای کامنتایی که همش خاطره بود..شاید نه..!
    دل کندن همیشه سخته و ما آدم های وابسته ای هستیم..

    اما نوشتن ادامه داره ..ما ادامه داریم...قصر توام داره آهنگ میزنه..یعنی زندگی ادامه داره : )
    پاسخ:
    آره کامنتا واقعا سخت بود...
    باید نوشت.. نباید تسلیم شد :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.