قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح
من پاییز رو زیاد بلد نیستم، پاییز ما یک ماه بیشتر نبود و مهر که از نیمه میگذشت آسمون سفید و سفیدتر می شد و به انتهای مهر که می رسید زمین رو در سفید بودنش شریک می کرد. من پاییز رو زیاد بلد نیستم اما تا دلت بخواد زمستون رو از برم! من از میون برف زاده شدم و نصف سال رو با یک سفیدِ محض گذروندم با بارشِ خدا! اولین برف ِ پاییزی که میباره چشمامون می درخشه و قلبامون به وجد میاد. هیچوقت برامون تکراری نشد این برف باریدن های پی در پی... 
پاییزه و من دورم، و اینجا پاییزش زرده نه سفید و چشمای من عادت نداره به این رنگ ها، نگاهم به آسمونه و در محال ترین حالت ممکن امید دارم اینجا هم سفید شه. بعدِ چندین سال این اولین باری بود اولین برف پاییزی رو نبودم تا با ذوق عکسشو بگیرم و نشون بقیه بدم، تا با ذوق بذارم تو شبکه های اجتماعی . اینبار من اینورِ خط بودم و یه تماشاگر و حال ِ منو فقط خودم میفهمم...

  • شاهزاده شب

برف

یاران شاهزاده (۹)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • میگه که:

    زمین عروس شد و آسمان به حرف آمد
    چه اتفاقی از این خوب تر که برف آمد 

    #علیرضا_بدیع

    و ایضا میگه که:

    کرسی بگذار و دفتر شعر بیار
    بنشین که چراغ برف روشن شده است
    عماد خراسانی


    پاسخ:
    ممنون از این بیت های قشنگ :)
    هووووم
    شما پاییز و زمستون رو با هم دارید
    چه عکس خواستنی :)
    پاسخ:
    و خب دیدن این عکسا منو بیشتر هوایی میکنه...
    چقد زیبا :)
    پاسخ:
    :)
    چقدر ترکیبِ رنگ این عکسه قشنگه :)
    پاسخ:
    و واقعی :)
    تو اشتباه کردی حتی پاییز هم نمیبینی... تو الان حال و هوات بهاریه دختر :دی
    پاسخ:
    :)
    من عاشق پاییزم . حتی عاشق زمستون . با اینکه اینجا تنهام و هیچ دستی نیست تا سرمای دستمُ گرم کنه ولی خب دلخوشم به جیب پالتو و همچنان پاییزُ عاشقونه دوست دارم . حتی اگر لازم باشه گوش گیر بزنم 
    پاسخ:
    همه فصلا قشنگه
    زمستون یکم بیشتر ولی :))))
    همون گوش بند منظورمه :)))) از اون چرمهاش :)
    پاسخ:
    منم دوست دارم از اونا :)
  • خانم لبخند
  • چه تصویر زیبایی :)
    پاسخ:
    :)
  • عاشق بارون ...
  • چقدر عالیه این عکسه
    پاسخ:
    آره :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.