قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

گفته بودم که صدای قلبم فرق دارد، تو سرت را گذاشتی و شنیدی که نجوای زندگیم تپ تپ نیست ،صدای آب میدهد اصلا شاید بخاطر همین بود که نامم با "سو" شروع می شود ، میدانی که به زبان محلیمان سو میشود : آب! صدایی شبیه جاری شدن، و یا شاید صدای پارو زدن ِ کسی در دلم. تو که تنها ساکن ِ این اقیانوسی بگو! تو که همه ی این سرزمین به نام توست بگو!
میدانی اگر تنها یک کار باشد که هیچوقت نتوانم انجام دهم شنیدن ضربانِ قلب خودم  است، من که نمیتوانم سرم را روی سینه ام بگذارم، هیچوقت نمیتوانم زمزمه ی زیستنم را بشنوم نه فقط من، که هیچکس نمیتواند قلب خودش را بشنود. ولی تو که میدانی بگو، تو قلبم را بلدی ، قطراتِ نُتِ این آواز را میشناسی. برایم از قلبم بگو، از صدایش بگو که شبیه تپیدن نیست...اصلا میدانی چرا فرق دارد؟ چون برای تو میزند، مگر نه اینکه از تو در دنیا فقط یکیست؟ مگر نه اینکه خاص میزند چون تو خاص هستی؟
من خوب میدانم تو صداها را همچون تنفست ازبری، خوب میدانم تو صداها را با روحت می نوشی و مزه مزه میکنی، مگر نه اینکه صدای نفس هایم را حفظی؟ مگر نه اینکه صدای گام هایم را میشناسی؟ تو حتی صدای احساسم را هم میفهمی ، این را چشمانت می گوید. قلب من اگر صندوق باشد تو کلید ِآنی، قلب من ساز باشد تو نوازنده ی آنی. سرت را بگذار روی این قفس، صدای پرنده ی درونم را بشنو
میشنوی؟ صدای عشق می دهد...



  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۹)

  • آبان دخت ...
  • به به...خیلی عالی...

    :: می شنوی؟ صدای عشق می دهد...ای جان :)))
    پاسخ:
    مرسی :)))
    آره صدای عشقه :)
    این عالی بود فوق العاده است:)
    پاسخ:
    صبا :)
  • بشر 10ثانیه ایی
  • بخشید شاهزاده ی شب می شه اسم اهنگ پر احساس وبتون رو بگین اخه با شنیدنش احساس می کنم  من هم یک قصر خیال دارم
    پاسخ:
    Songs from secret garden
  • بشر 10ثانیه ایی
  • خیییییلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش :)
    وااای چه خوشگل 
    پاسخ:
    :)))
    قشنگ می‌نویسن :)
    ببخشید باز من ساز مخالف می‌زنم :دی ولی صدای قلبتونو با گوشی پزشکی که می‌تونین بشنوین ؛)
    پاسخ:
    یکی بهم گفت صدای قلبم با گوشی اونی نیست که با گوش شنیده میشه... :)
    هیچ صدایی به آرومی و قشنگی صدای شنیدن قلب بهترینت نیست،
    صدای زندگی میده واقعا :)
    پاسخ:
    دقیقا اینطوره :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • وااااای چقد عالی بود:)

     واقعا همینطوره هیچ صدایی بهتر از صدای قلب اونکه دوسش داری نیس :)
    پاسخ:
    صدای زندگیه :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • یه گوشی پزشکی قرض بگیر... صدای قلب خودت رو گوش کن :)
    پاسخ:
    اگه کامنتا رو خونده باشی گفتم. همه میگن فرق می کنه واقعی و پشت گوشی :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.