قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

به نور نگاه کن سایه ها پشت سرت خواهند بود

قصر خیال

هیس....
سکوت کن
اینجا قلب ها سخن میگویند
وارد شدی به قصرخیال
اینجا قصر من و قصر تمام کسانیست که زمینی نیستند
گاهی از درون قصر برایت میگویم
از اهالیش
از دوستی ها و پیمان ها و
حرف هایش
گاه نیز از زمین برایت خبر میاورم
گاه از ستاره ها سخن میگویم
گاه از درختان!
اینجا همه چیز حرف دارد
اینجا قصریست به وسعت آسمان
برای همه ی کسانی که
میخواهند از زمین فاصله بگیرند
برای همه ی کسانی که
میخواهند قلبشان برای خدا باشد
اینجا قصر خیال
و من شاهزاده ی شب
به احترام قلب خودت
بپا خـــیز!

جسم و روح

- یه آرزو کن! بلند هم بگو

خیره به آبی ِمحض شدم، آسمونو پاییدم، شن ها رو مرور کردم، قلبم مثل موج دریا متلاطم بود صداش هم کم از جاری شدن نداشت. ستاره ها دیده نمی شدن، روز بود، ولی من به ستاره ها هم چشمک زدم، دریا صدام میکرد ، نجوا میکرد و خاطراتی رو تعریف میکرد که هنور رُخ ندادن،  دریا با قدرت به ساحل می کوبید انگار که میخواست آرزوش کنم . انگار که امروز، همینجا، کنار همین آب های طوفانی نقطه عطف بود. من صدای دریا رو شنیدم، صدای چیز دیگه ای رو هم شنیدم که تو قلبم ریشه میزد، تو میدونی چی بود؟ غریب بود برام اما طعم قشنگی داشت . دریا منتظر بود، تو هم منتظر بودی ، حتی خدا هم منتظر بود. نفس کشیدم، بلند هم کشیدم، طوری که ماهی ها هم شنیدن و اومدن بالا تا بشنون،  طوری که جهان همه گوش شد تا بشنوه ...

 - دلم میخواد....دلم میخواد همه دریاهای دنیا رو باهات ببینم و وقتی تموم شد بازم برگردیم همین ساحل ، کنار همین دریا.

و دریا، با لبخند اشک ریخت...


  • شاهزاده شب

یاران شاهزاده (۷)

:)
پاسخ:
:)
  • اسماعیل غنی زاده
  • زیباست :)
    پاسخ:
    :)
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • عالی.
    پاسخ:
    تشکر :)
    دوبار خوندمش،
    ارزش خوندنشو داشت
    قلمت پابرجا :)
    پاسخ:
    چقد خوب :)

    پست پایینم بخون :))
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • چه ناب
    پاسخ:
    تشکر :)
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • :)
    چرا کامنت نذاشته بودم پس :(
    حس این پستت رو دوست داشتم :)
    و این عکسه... خیلی خوبه :)))))))))))
    پاسخ:
    عکسه رو دو تا از رفیقام تایید کردن ؛)
  • بابا لنگ دراز
  • چه پر احساس!
    من ک نمیتونم احساسی بنویسم اصن!
    موفق باشید :)
    پاسخ:
    فقط کافیه از دلت بنویسی :)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

    .::AvA::.